Les châtaigniers
CHERAC, Nouvelle-Aquitaine, FrankrijkIn Nouvelle-Aquitaine, in een open plek in een klein bos nabij Chérac, onder eeuwenoude eiken, ligt dit bivak in de rust van een ongerepte bosomgeving. De plek biedt een eenvoudige en ontspannende onderdompeling, ideaal voor een nacht onder de bomen met een zachte en natuurlijke sfeer. In de buurt kunt u de Abbaye aux Dames in Saintes ontdekken, gewaardeerd om haar romaanse architectuur en unieke muzikale en culturele sfeer, evenals de Arc de Germanicus in Saintes, een emblematisch overblijfsel uit de Gallo-Romeinse tijd aan de oevers van de Charente. Tot slot charmeert Cognac met zijn oude straatjes, handelshuizen en distilleerderijbezoeken, zeer geliefd om het lokale vakmanschap te begrijpen.
Max aantal plaatsen
1
Max aantal nachten
2
Toegankelijkheid
Makkelijk
WC
Picknicktafel
Huisdieren toegestaan
Gastvrijheid
Annuleringsvoorwaarden
Annuleren en wijzigen mogelijk tot 7 dagen voor aankomst.
U kunt uw verblijf annuleren of wijzigen tot 7 dagen voor vertrek. Het bedrag van uw reservering wordt terugbetaald in de vorm van een tegoed dat 1 jaar geldig is.
Na deze periode van 7 dagen voor aankomst is uw verblijf niet meer annuleerbaar of wijzigbaar.
U kunt uw verblijf annuleren of wijzigen tot 7 dagen voor vertrek. Het bedrag van uw reservering wordt terugbetaald in de vorm van een tegoed dat 1 jaar geldig is.
Na deze periode van 7 dagen voor aankomst is uw verblijf niet meer annuleerbaar of wijzigbaar.
Opmerkingen (2)
2 weken geleden
Ce spot est très bien, très facile à trouver , le propriétaire est très réactif, il est venu nous accueillir .
ce Bivouac est grand , il y a des toilettes seiche , une table de camping forestière 6 places avec banc rabattable tout absolument génial
Les chemins forestiers sont très bien entretenus je recommande.
Sur la commune ,il y a la maison de la Gaieté est ouverte tout les jours ,tout les jeudi soir ,il y a un concert entrée gratuite , on a passer un moment inoubliable
10 maanden geleden
Cadre idéal au milieu d’une petite forêt. Nous y avons passé une nuit tranquille en van et avons même eu le plaisir de croiser un chevreuil. Accueil très agréable, je recommande vivement.
Marie L.



